Prezentowane prace powstały w latach 1997-2013;
są to grafiki wykonane w klasycznych technikach druku wklęsłego
jak również realizacje autorskie.
Każda z grafik posiada krótki opis zawierający tytuł, datę powstania,
format oraz sposób wydruku.
Odbitki prac wyłącznie w numerowanych seriach z certyfikatem autentyczności,
do nabycia w galerii po wcześniejszym skontaktowaniu się.
Cena zależy od rodzaju odbitki (cyfrowa/z prasy graficznej) oraz formatu.
Ostateczny sposób oprawy, rodzaj papieru, wykończenia - do uzgodnienia.
W opisie podaję format oryginalny; istnieje możliwość nabycia obrazu
w pomniejszonej skali - nawet jako okolicznościowej pocztówki!
Nowością w galerii są odbitki na płytach metalowych.
Każdą z prezentowanych prac można zamówić wykonaną w tej technice nadruku.
Uwaga! Maksymalny format płyty: 50x70cm
Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
M-Miasto
akwaforta / 1999 / 100x70cm / odbitka z prasy graficznej
Sanatorium pK
akwaforta / 1999 / 100x70cm / odbitka z prasy graficznej
akwaforta / 1999 / 100x70cm / odbitka z prasy graficznej
akwaforta / 1999 / 100x70cm / odbitka z prasy graficznej
akwaforta / 1999 / 100x70cm / odbitka z prasy graficznej
technika własna / 2006 / 100x70cm / odbitka cyfrowa
technika własna / 2006 / 100x70cm / odbitka cyfrowa
technika własna / 2008 / 100x70cm / odbitka cyfrowa
technika własna / 2008 / 100x70cm / odbitka cyfrowa
Podmiejski
akwaforta modyfikowana / 2003 / 70x50cm / odbitka cyfrowa
Blackout
Kirkut w Pyskowicach
technika własna / 2012 / 70x50cm / technika własna
Grafiki w galerii nie są prezentowane chronologicznie; prace najstarsze,
wykonane w klasycznych technikach, sąsiadują z obrazami nowymi, często prosto "ze sztalugi".
To daje mi poczucie, że przedstawiana w nich rzeczywistość istnieje gdzieś poza czasem,
rządzi się swoimi prawami.
Dziękuję za odwiedzenie galerii grafiki i zapraszam do zapoznania się z projektami będącymi syntezą moich doświadczeń i poszukiwań twórczych. "Automatic Religion" i "Projekt Ikonostas" to realizacje artystyczne będące eksperymentalnym komentarzem do przestrzeni sakralnej.
Mirosław Słomski